پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230104
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:
بسيجيان با شتاب بيشتري در رزمايش کمک مومنانه وارد عمل شوند/ گروه هاي جهادي بايد شناسه دار باشند
تاریخ انتشار : 1399/01/24 08:41:08
نمایش : 1526
علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: رزمايش کمک مومنانه دومين دستور العمل بسيج در راستاي مبارزه با کرونا است و بايد با شتاب بيشتري وارد اين رزمايش بشوند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز ،سردار علي محمد اکبري  فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري  ضمن تبريک اعياد شعبانيه گفت: ويروس کرونا همه اقشار جامعه را در بر گرفته است که مسئولين بايد اقشار آسيب پذير را بيشتر مد نظر قرار دهند.

وي با اشاره به اينکه مقام معظم رهبري تاکيد زيادي بر رزمايش کمک مومنانه داشته اند تصريح کرد:  رئيس سازمان بسيج طرحي را به اسم رزمايش کمک مومنانه آماده کرده و وظايف ما را در اين راستا چند برابر کرده است .

سردار اکبري ادامه داد: در اين رزمايش کمک مومنانه بسته‌هاي حمايتي نقدي  ، به صورت هدفمند و اولويت دار به اقشار مستضعف جامعه رسانده مي‌شود.

وي با اشاره به اينکه رزمايش کمک مومنانه دومين دستور العمل بسيج در راستاي مبارزه با کرونا است گفت: طرح اول بسيج غربالگري بود که در اين استان به خوبي اجرا شد.

سردار اکبري افزود: در طرح غربالگري استان چهارمحال و بختياري رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

رزمايش کمک مومنانه تا پايان ماه مبارک رمضان ادامه دارد

وي با تاکيد بر اينکه طرح دوم رزمايش کمک مومنانه نيز بايد در دستور کار بسيجيان قرار گيرد عنوان کرد: اين طرح از ميلاد امام زمان (عج) آغاز و تا پايان ماه مبارک رمضان نيز ادامه دارد.

سردار اکبري با اشاره به اينکه بسيجيان بايد در زمايش کمک مومنانه با شتاب بيشتري وارد عمل شوند  يادآور شد: اين طرح با کمک‌هاي نقدي و غير نقدي و اقلام در هر شهرستان توسط سپاه ناحيه ، نواحي مقاومت بسيج ، حوزه ها و پايگاه ها  جمع آوري و به افراد نيازمند داده مي‌شود.

وي با تاکيد بر اينکه اصل رزمايش کمک مومنانه به عهده بسيج و سپاه است گفت: در پايگاه هاي مقاومت بسيج لازم است افراد نيازمند شناسايي شده و کمک هاي مردمي به آن ها رسانده شود.

سردار اکبري با اذعان بر اينکه بسيج بايد بانک اطلاعاتي افراد نيازمند را تهيه و شناسايي کند خاطر نشان کرد: اگر بسيج پاي کار بيايد قطعا" مي تواند کمک هاي ارزنده اي از مردم را جمع آوري کرده و به افراد نيازمند بدهد.

گروه هاي جهادي بايد شناسه دارد باشند

وي با يادآوري بر اينکه گروه هاي جهادي بايد شناسه دار باشند گفت: بنده به کسي اجازه نمي دهم که در راستايي کار کند که بخواهد از نام جهادي سوء استفاده کند.

سردار اکبري  اظهار کرد: حوزه ها ، نواحي و پايگاه هاي مقاومت مجاز هستند که کمک هاي نقدي و غير نقدي را جمع آوري کرده و هرکدام بسته به نياز شهرستان در همان جا بين افراد نيازمند توزيع کنند.

وي با تاکيد بر اينکه براي جمع آوري کمک هاي نقدي حساب ها بايد شهرستاني باشد گفت: حساب متمرکز از طرف سپاه استان اعلام نمي شود بلکه حساب ها بايد شهرستاني باشد و به زودي اين شماره حسابي ها اعلام گردد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html